Treniruočių aprašymas

TRX-

Tai treniruotė su pakabinamais diržais, jų metu atliekami įvairūs jėgos pratimai individualiu tempu, todėl tinkamos tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems.

TRENIRUOTĖ RATU-

Tai efektyvi treniruotė, skirta kūno svorio mažinimui, naudojant naujausias funkcinio treniravimo metodikas, kurios metu atliekami pratimai visam kūnui, įvairioms raumenų grupėms tobulinti, fizinių savybių ugdymui. Treniruotė vyksta ratu, tam tikrose “stotelėse”. Suderinant darbo ir poilsio intervalais.

FUNKCINĖ JOGA-

Tai funkcinė treniruotė, sudaryta iš jogos ir pilateso pratimų, jungiant juos į kombinaciją.Treniruotė neintensyvi, tačiau jos metu dirba viso kūno raumenys, didelis dėmesys skiriamas pusiausvyrai lavinti, bei lankstumui gerinti.

FITNESS BIKE

Tai grupinė treniruotė su stacionariais dviračiais, puikiai tinkanti ir pradedantiesiems, ir puikių rezultatų pasiekusiems žmonėms. Tai – dinaminė treniruotė, pasižyminti aukštu kalorijų sudeginimo lygiu, gerinanti širdies kraujagislių sistemos darbą, didinanti ištvermę, bendrą aerobinį pajėgumą, o taip pat mažinanti emocinę įtampą. Treniruotėje galima individualizuoti fizinį krūvį (pasirenkama lengvesnė ar sunkesnė apkrova, pedalų minimo tempas). Tai puiki, natūrali ir saugi judėjimo forma.(Į šias treniruotes būtina registruotis tel. 86 34 8 85 37).

FITNESS BIKE + UPPER BODY – mix treniruotė: 20 min važiavimas dviračiu ir 30 min. jėgos pratimai viršutinei kūno daliai.

SUPER STEP (RD) – smagus šokis ant stepo. Treniruotė atliekama riebalų deginimo režimu, nenaudojant šuoliukų. Skirta gerai įvaldžiusiems stepą.

STEP AEROBIKA – treniruotė su stepo platforma, kurios metu aerobinis darbas derinamas su jėgos ištvermės pratimais, apkraunant apatinę ir viršutinę kūno dalis. Pasipriešinimui didinti naudojami svareliai, gumos, štangutės. Nesudėtinga choreografija. Visiems.

VIRŠUTINĖ KŪNO DALIS (Upper body) – jėgos treniruotė viršutinei kūno daliai, atliekama naudojant didelius kamuolius ir mažus pasunkintus kamuoliukus. Nesudėtinga choreografija, bet didelis jėgos ištvermės krūvis tinka kiekvienam, norinčiam tobulinti šios srities raumenyną. Visiems.

ANTICELIULITINĖ(APATINĖ KŪNO DALIS) – pilvo preso, sėdmenų ir kojų raumenų stiprinimo bei riebalų deginimo treniruotė. Daug mostų, įtūpstų, jėgos pratimų. Visiems.

KŪNO DIZAINAS – bendra jėgos treniruotė, kurios metu atliekami jėgos pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, gumos, štangutės, stepai. Visiems.

FUNKCINĖ JĖGOS TRENIRUOTĖ – skirta tarpraumeninei koordinacijai ugdyti. Jėgos pratimai atliekami ir kojoms, ir rankoms vienu metu. Visiems.

KALANETIKA – sudaryta iš raumenų tempimo ir statinių pratimų, naudojant savo kūno svorį. Reguliariai sportuojant, kūnas tobulėja ne tik išoriškai, bet ir iš vidaus: stiprėjant raumenims ir raiščiams, stabilizuojasi stuburas, išnyksta nugaros skausmai, gerėja sąnarių paslankumas ir bendras kūno lankstumas.

PILATESAS – ideali mankšta tiems, kurie nusprendė sportuoti pirmą kartą gyvenime.  Ji  stiprina visa tai, kas yra aplink mūsų stuburą. „Tiktai protas sukuria kūną“ – sakė J. Pilates.

AEROBIKA JUMS – TRENIRUOTĖ PAGAL MUS – švenčių, poilsio dienų metu, visoms, norinčioms sportuoti, savo mėgiamą treniruotę ves viena iš mūsų trenerių. Laukiame Jūsų!