Treniruočių rūšys

TRENIRUOTĖ SU PAKABINAMAIS DIRŽAIS (TRX)

TRENERĖ: Kamilė Bapkauskienė

 Treniruotės trukmė: 50-60 min.

 Intensyvumas: vidutinis

 Sudeginamos kalorijos: 400-600 kcal

 Dirbantys raumenys: Visos raumenų grupės, ypatingai viršutinė kūno dalis, rankos, gilieji kūno raumenys.

 Ko gali prireikti?

Neslystančios avalynės (arba galima sportuoti basomis), rankšluoščio, judesių nevaržančios aprangos, vandens, sportinių pirštinių.

 Rezultatai:

Sustiprėję raumenys, didesnė ištvermė, lankstesnis kūnas, geresnė koordinacija bei pusiausvyra.

Tai funkcinė treniruotė su pakabinamais diržais, jų metu atliekami įvairūs jėgos pratimai, pasitelkiant savo kūno svorį. Pratimai atliekami individualiu tempu, todėl treniruotė tinkama tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems.

KŪNO DIZAINAS

TRENERĖ: Kamilė Bapkauskienė

 Treniruotės trukmė: 55-60 min.

 Intensyvumas: vidutinis

 Sudeginamos kalorijos: 400-600 kcal

 Dirbantys raumenys: Visos raumenų grupės, ypatingai kojos, sėdmenys.

 Ko gali prireikti?

Patogios, judesių nevaržančios aprangos, sportinės avalynės, rankšluosčio, vandens.

 Rezultatai:

Pagerėjusis fizinė ir raumenų, bei sąnarių būklė, padidėjusi ištvermė, geresnis širdies ir kraujagyslių sistemos darbas.

KŪNO DIZAINAS- tai riebalų deginimo, jėgos ir ištvermės treniruotė, skirta stiprinti pagrindinius kūno raumenis.

KANGOO DANCE

TRENERĖ: Kamilė Bapkauskienė

 Trukmė: 45-60 min.

 Intensyvumas: Didelis

 Sudeginamos kalorijos: 500-1000 kcal

 Dirbantys raumenys: Visos raumenų grupės.

 Ko gali prireikti?

Patogios, judesių nevaržančios aprangos, ilgesnių kojinių, vandens, rankšluosčio.

 Rezultatai:

Sustiprėjusi širdies ir kraujagyslių sistema, padidėjusi ištvermė, sumažėjęs kūno riebalų sluoksnis, susitiprėję kūno raumenys, pagerėjusi koordinacija, pusiausvyra, laikysena bei psichoemocinė sveikata.

DRAUDŽIAMA: šia treniruote draužiama užsiimti besilaukiančioms moterims, taip pat turintiems kaklo slankstelių išvaržą.

KANGOO DANCE- tai energinga, įdomi ir užvedanti treniruotė, mūvint šokliuosius “Kangoo” batus. Jos metu, skambant įvairių stilių muzikai atliekami tam tikri žingsniai, bei judesiai,juos jungiant į seką. Šokinėjant su šiais batais net 80 proc. sumažinama apkrova stuburui, bei kelių sąnariams, lyginant su šokinėjimu su įprasta avalyne.

FITNESS BIKE+VKD (viršutinė kūno dalis)

TRENERĖ: Kamilė Bapkauskienė

 Trukmė: 45 min.

 Intensyvumas: Aukštas

 Sudeginamos kalorijos: 400- 600 kcal.-

 Dirbantys raumenys: Visi kūno raumenys.

 Ko gali prireikti?

Patogios, judesių nevaržančios aprangos, sportinės avalynės, rankšluosčio, vandens,

 Rezultatai:

Geresnė širdies, kraujagyslių ir kvėpavimo sistemos būklė, didesnė ištvermė, dailesnės kūno formos., pagerėjusi psichoemocinė sveikata.

Tai grupinė treniruotė, kurios metu apie 20-30 min minamas stacionarus dviratis, o likusį treniruotės laiką atliekami pratimai viršutinei kūno daliai, naudojant štangutes, svarelius ar kitą inventorių, puikiai tinkanti ir pradedantiesiems, ir puikių rezultatų pasiekusiems žmonėms. Treniruotėje galima individualizuoti fizinį krūvį (pasirenkama lengvesnė ar sunkesnė apkrova, pedalų minimo tempas). Tai puiki, natūrali ir saugi judėjimo forma.

KANGOO KIDS

TRENERĖ: Kamilė Bapkauskienė

 Trukmė: 45-50 min.

 Intensyvumas: nuo vidutinio iki aukšto.

 Sudeginamos kalorijos: 400-600 kcal

 Dirbantys raumenys: Visos raumenų grupės.

 Ko gali prireikti?

Patogios, judesių nevaržančios aprangos, ilgesnių kojinių, rankšluosčio, vandens.

 Rezultatai:

Pagerėjusi laikysena, pusiausvyra, koordinacija, susitiprėję raumenys, bei širdies, kraujagyslių ir kvėpavimo sistema.

KANGOO KIDS – tai linksma, efektyvi treniruotė su šokliaisiais batais, skirta vaikams, kurių svoris nuo 40kg, o batų dydis nuo 32. Ši treniruotė puikus būdas vis augančiam vaikų nutukimui mažinti.

STEP DANCE

TRENERĖS: Kamilė Bapkauskienė, Julija Antanavičiūtė

 Treniruotės trukmė: 60 min

 Intensyvumas: Vidutinis-aukštas

 Sudeginamos kalorijos: 300-500 kcal

 Dirbantys raumenys: Visos raumenų grupės, ypatingai sėdmenys, kojos.

 Ko gali prireikti?

Patogios, judesių nevaržančios aprangos, sportinės avalynės, rankšluosčio, vandens.

 Rezultatai:

Sustiprėjusi širdies ir kraujagyslių sistema, geresnė bendra fizinė, raumenų, bei psichoemocinė būklė, dailesnės kūno formos.

STEP DANCE – tai smagus šokis ant stepo. Treniruotė atliekama riebalų deginimo rėžimu. Skirta gerai įvaldžiusiems stepą.

STEP INTERVAL

TRENERĖS: Kamilė Bapkauskienė, Julija Antanavičiūtė

 Trukmė: 60 min

 Intensyvumas: Vidutinis

 Sudeginamos kalorijos: 300-500 kcal

 Dirbantys raumenys:

Visos raumenų grupės.

 Ko gali prireikti?

Patogios, judesių nevaržančios aprangos, sportinės avalynės, rankšluosčio, vandens.

 Rezultatai:

Sustiprėjusi širdies ir kraujagyslių sistema, sustiprėjęs viso kūno raumenynas, didesnė ištvermė.

STEP INTERVAL- treniruotė su stepo platforma, kurios metu aerobinis darbas derinamas su jėgos ištvermės pratimais, apkraunant apatinę ir viršutinę kūno dalis. Pasipriešinimui didinti naudojami svareliai, gumos, štangutės. Nesudėtinga choreografija, tad tinkama visiems.

ANTICELIULITINĖ

Trenerė: Julija Antanavičiūtė

 Treniruotės trukmė : 45 minė

 Intensyvumas: Vidutinis

 Sudeginamos kalorijos: 300 – 500 kcal

 Dirbantys raumenys: kojos, sėdmenys ir pilvo presas,

 Ko gali prireikti?
Patogios, judesių nevaržančios aprangos, sportinės avalynės, rankšluosčio, vandens.

 Rezultatai:
pagerėjusi bendra fizinė ir raumenų būklė, ištvermė, didesnis kūno lankstumas ir geresnė pusiausvyra, sustiprinti apatinės kūno dalies ir pilvo raumenys.

ANTICELIULITINĖ – tai pilvo preso, sėdmenų ir kojų raumenų stiprinimo bei riebalų deginimo treniruotė. Daug mostų, įtūpstų, jėgos pratimų.

JOGA

TRENERĖ: Simona Vėžienė

 Treniruotės trukmė: 90 min.

 Intensyvumas: žemas.

 Sudeginamos kalorijos: 200 – 300 kcal.

 Dirbantys raumenys: visos raumenų grupės, ypač gilieji raumenys

 Ko gali prireikti?

Patogios, judesių nevaržančios aprangos, vilnonių kojinių, pledo.

 Rezultatai:

Sustiprėję raumenys, dailesnės kūno linijos, sumažėjusios kūno apimtys, taisyklingesnė laikysena, lankstesnis kūnas, pagerėjusi bendra savijauta, sumažėjusi įtampa ir gebėjimas atsipalaiduoti, gilesnis ir ramesnis miegas.

JOGA – tai kelių tūkstantmečių mankšta skirta ir kūnui, ir sielai. Unikalios pozos ir plastiški judesiai, harmoningai suderinti su kvėpavimo pratimais, teigiamai veikia paviršinius ir giliuosius raumenis, kurie yra atsakingi už taisyklingą laikyseną, saugo vidaus organus ir palaiko gerą savijautą. Jogos treniruotės raumenis stiprina be didelės fizinio krūvio įtampos, todėl vėliau nemaudžia kūno, raumenyse nesukaupia pieno rūgštis. Tempimo ir raumenų tonizavimo treniruotė – malonus užsiėmimas skirtas ir vyrams, ir moterims, kurios nori išmokti taisyklingai kvėpuoti, sutvirtėti, atsipalaiduoti, pamiršti kasdieninius rūpesčius ir stresą.

FUNKCINĖ TRENIRUOTĖ

TRENERĖ: Kamilė Bapkauskienė-

 Treniruotės trukmė: 50-55 min.

 Intensyvumas: vidutinis.

 Sudeginamos kalorijos: 300 – 600 kcal

 Dirbantys raumenys: visos raumenų grupės.

 Ko gali prireikti?
Patogios, judesių nevaržančios aprangos, sportinės avalynės, rankšluosčio, vandens.

 Rezultatai:
Sustiprėję raumenys ir sąnariai, geresnė judesių koordinacija, pusiausvyra, sumažinta traumų rizika, padidėjęs sąnarių paslankumas ir judesių amplitudė, judresnis kūnas.

FUNKCINĖ TRENIRUOTĖ – fizinį pasirengimą lavinanti jėgos treniruotė, kurios metu intensyviai dirba visų grupių raumenys, atliekant kompleksinius pratimus su savo kūno svoriu.

KALANETIKA

TRENERĖ: Julija Antanavičiūtė

 Trukmė: 60 min

 Intensyvumas: žemas

 Sudeginamos kalorijos: 200-400 kcal.

 Dirbantys raumenys: visi kūno raumenys, ypatingai gilieji.

 Rezultatas:

Sustiprėję raumenys bei raiščiai,  padidėjęs sąnarių paslankumas, bei bendras kūno lankstumas, stibilizavęsis stuburas,  išnykę nugaros skausmai.

KALANETIKA – ši mankšta sudaryta iš raumenų tempimo ir statinių pratimų, naudojant savo kūno svorį. Reguliariai sportuojant, kūnas tobulėja ne tik išoriškai, bet ir iš vidaus.

PILATESAS

TRENERĖ: Julija Antanavičiūtė

 Treniruotės trukmė: 55-60 min.

 Intensyvumas: žemas

 Sudeginamos kalorijos: 200 – 300 kcal

 Dirbantys raumenys: visos raumenų grupės, ypač nugaros, dubens, pilvo ir gilieji raumenys.

 Ko gali prireikti?
Patogios, judesių nevaržančios aprangos, sportinė avalynė nebūtina.

 Rezultatai:
Sustiprėję raumenys, lankstesnis kūnas, pagerėjusi laikysena ir sumažėję nugaros skausmai.

PILATES – viso kūno mankštos metodika, stiprinanti giluminius ir paviršinius kūno raumenis, lavinanti lankstumą ir koordinaciją. Ideali mankšta tiems, kurie nusprendė sportuoti pirmą kartą gyvenime.  Ji  stiprina visa tai, kas yra aplink mūsų stuburą. „Tiktai protas sukuria kūną“ – sakė J. Pilates.

TABATA

TRENERĖ- Julija Antanavičiūtė, Kamilė Bapkauskienė

 Trukmė: 45 min

 Intensyvumas: aukštas

 Sudeginamos kalorijos: 600-700 kcal

 Dirbantys raumenys: viso kūno raumenys.

 Ko gali prireikti?

Patogios, judesių nevaržančios aprangos, sportinės avalynės, rankšluosčio, vandens.

 Rezultatas: sustiprėjęs viso kūno raumenynas, padidėjusi ištvermė, jėga.

TABATA- tai aukšto intensyvumo treniruotė, atliekama darbo ir poilsio intervalais, kuomet 20 sek, atliekamas pratimas ir 10 sek.ilsimasi. Tai efektyvus būdas stiprėti bei lieknėti, taupant laiką.

F.A.C.T.S – Functional And Careful Training System

TRENERĖ: Kamilė Bapkauskienė

 Trukmė: 60 min.

 Intensyvumas: vidutinis- aukštas.

 Sudeginamos kalorijos: 500-600 kcal

 Dirbantys raumenys: Visos raumenų grupės.

 Ko gali prireikti?

Patogios, judesių nevaržančios aprangos, rankšluosčio, vandens, galima sportuoti basomis arba su neslystančiomis kojinėmis.

 Rezultatai: sustiprėję viso kūno raumenys, funkcionalesnis, lankstesnis, judresnis kūnas, paslankesni sąnariai, pagerėjusi pusiausvyra, koordinacija, sumažėjusi traumų rizika.

F.A.C.T.S. – tai funkcinė treniruotė, sukurta remiantis šiuolaikiniu požiūriu į treniravimą ir tai ko mums reikia, kad galėtume lengvai ir patogiai gyventi savo stipriame, judriame ir sveikame kūne. Treniruotės metu naudojamas tik savo kūno svoris, atliekami kompleksiniai pratimai. Pratimai lengvai modifikuojami nuo lengvo iki sunkaus, tad tinka visokio fizinio pasirengimo žmonėms.