Veikla

GRUPINIAI UŽSIĖMIMAI

Įvairių rūšių grupiniai užsiėmimai – įvairių poreikių lankytojams! Klubas turi visą reikalingą profesionalų sportinį inventorių: REEBOK stepus, štangutes, kamuolius, svarelius, gumas, pasunkintus kamuoliukus, KANGOO JUMPS batus, FITNESS BIKE dviračius, pakabinamus diržus. Siūlome treniruotes tiek vaikams, tiek suaugusiems. Treniruočių įvairovė ir kokybė JUMS garantuota!

PILATESAS ir kitos mankštos

Jeigu nemėgstate intensyvių treniruočių, šokių ara negalite to daryti dėl sveikatos sutrikimų, tuomet Pilatesas, Kalanetika, bei JOGA kaip tik Jums! Šios mankštos tinka ir turint tam tikrų sveikatos problemų, turi gydomąji poveikį kai kurioms stuburo ligoms, o taip pat ir padeda numesti svorio ar pakoreguoti kūno linijas. KALANETIKA sudaryta iš raumenų tempimo ir statinių pratimų, naudojant savo kūno svorį. Reguliariai sportuojant, kūnas tobulėja ne tik išoriškai, bet ir iš vidaus: stiprėjant raumenims ir raiščiams, stabilizuojasi stuburas, išnyksta nugaros skausmai, gerėja sąnarių paslankumas ir bendras kūno lankstumas.PILATESAS – ideali mankšta tiems, kurie nusprendė sportuoti pirmą kartą gyvenime.  Ji  stiprina visa tai, kas yra aplink mūsų stuburą. „Tiktai protas sukuria kūną“ – sakė J. Pilates. JOGA- žodis Joga, Sanskrito kalba (senovės Indijos, ten, kur gimė Joga, kalba) reiškia “susijungimą”. Kitaip tariant, sąjungą tarp proto, kūno ir dvasios.Joga, tai kūno pusiausvyros kūrimas, ugdant jėgą ir lankstumą kartu. To siekiama pozų pagalba, kiekviena iš jų turi specifinę fizinę naudą. Pozos gali būti atliekamos greitai, sukeliant karštį kūne (Vinjasa Jogos stilius) arba lėtai, didinant ištvermę ir puikų pozos išlyginimą.

JULIJA siūlo pilvo šokio programas:

  • Programa mergvakariui – linksma rytietiško šokio pamoka jaunajai ir jos draugėms bei solinis šokėjos pasirodymas.
  • Programa gimtadienio proga – specialus šokis-siurprizas.
  • Programa vestuvių iškilmėms – tradicinis egiptietiškas šokis su žvakide, simbolizuojantis laimingą jaunos šeimos gyvenimą.
  • Kitos nuotaikingos šventinės programos (linijiniai šokiai)

Kreiptis telefonu 864715125 Julija.

Norintiems maksimalių rezultatų – individuali mitybos ir sporto programa + konsultacijos – efektyviausias būdas pasiekti rezultatų.

Tai individualus darbas su kiekvienu klientu, sudarant mitybos ir sporto programas mėnesiui, kurių metu sekami pasiekti rezultatai, vykdoma jų analizė. Taip pat Klientas gauna 2 individualias treniruotes per savaitę ir 1 k/savaitėje apsilankymą bendroje grupinėje treniruotėje.
Šios paslaugos privalumas yra tas, kad treneris su klientu dirba individualiai, o tai labai padidina treniruočių efektyvumą, motyvaciją ir garantuoja didesnį saugumą. Treniruotis galite vienas arba su draugu. Trukmė-60min.

Mitybos planas sudaromas, atsižvelgiant į asmeninius žmogaus kriterijus: ūgį, svorį, amžių,  aktyvumą, mėgstamą maistą, bei norimus pasiekti rezultatus. Mityboje naudojamas kasdienis įprastas maistas, nesudėtingi patiekalų receptai. Programa ruošiama taip, kad žmogus nebadautų ir lieknėtų sveikai, o ne žalodamas savo organizmą.

* 1 susitikimo metu atliekami kūno išmatavimai, pildoma anketa apie mitybos įpročius.

Kaina 80 eur/mėn.

Tik mitybos planas 14 dienų su konsultacijomis – 50 eur.

Tik mitybos planas 7 dienoms – 25 eur.

Taip pat siūlome individualias treniruotes, be mitybos plano. 1 treniruotės (1 Val) kaina 10 eur. Užsisakant 5 individualias treniruotes iš karto taikoma 20% nuolaida. Taip pat galite treniruotis dviese.

SIŪLOME UŽSIĖMIMUS IR MAŽIESIEMS KLUBO LANKYTOJAMS:

KANGOO KIDS TRENIRUOTĖS– tai linksma, efektyvi treniruotės, mūvint šokliuosius KANGOO batus-šokliukus. Ši treniruotė yra puikus būdas vis augančiam vaikų nutukimui mažinti, laikysenai, pusiausvyrai gerinti, bei raumenims stiprinti. Treniruotės tinkamos nuo 7 metų amžiaus, mažiausias batų dydis 32, rekomenduojamas kūno svoris bent 40 kg.

AEROBINĖ GIMNASTIKA  (7-10 METŲ AMŽIAUS VAIKAMS)- tai sporto šaka, tobulinanti gebėjimą pagal muziką atlikti tiek žemo, tiek aukšto intensyvumo specialius aerobikos judesius, juos jungti su sudėtingais jėgos, šuolių, lankstumo, pusiausvyros elementais

SPORTAS MAŽIESIEMS (4-6 metų amžiaus vaikams)- šios treniruotės taip pat orientuotos į aerobinės gimnastikos sporto šaką, tačiau viskas vyksta labiau žaidimų bei estafečių forma. Užsiėmimų metu lavinama vaikų lankstumas, pusiausvyra, koordinacija, statinė bei dinaminė jėga, ištvermė, artistiškumas, ritmo pojūtis, pasitikėjimas savimi, komandinio darbo įgūdžiai, kuriama teigiama emocinė aplinka.

Visų užsiėmimų laikus rasite TVARKARAŠTYJE.

Registracija į treniruotes – 860379805